فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باید به سرعت به خارج از شهر انتقال یابد
نوشته شده توسط : سیمین

جواد ستاری در ارتباط با آلایندگی فرودگاه مشهد اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که کارشناسان به ما اعلام کردند یک هواپیما معادل 3 هزار خودرو آلایندگی دارد.

 

وی افزود: معمولا در همه جهان فرودگاه‌ها در خارج از شهر احداث می‌شود و البته زمانی که فرودگاه مشهد احداث شد این فرودگاه خارج از شهر مشهد قرار داشت و امروز با توسعه شهر فرودگاه هاشمی نژاد مشهد جزئی از شهر مشهد شده است.

 

عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: فرودگاه هاشمی‌نژاد باید با تلاش مدیران دولتی و شهری به خارج از شهر مشهد انتقال یابد که البته زمان نیز در این ارتباط بسیار مهم است زیرا با توجه به كثرت ورود مسافران تور مشهد از طريق هوایی آلودگی این فرودگاه برای شهر مشهد با توجه به تعداد پروازهای فرودگاه هاشمی‌نژاد بسیار بالا است.

 

ستاری تصریح کرد: متاسفانه امروز ما شاهد توسعه این فرودگاه هستیم که باید جلوی آن گرفته شود و موضوع دیگر این است که متاسفانه خط یک قطار شهری مشهد نیز به فرودگاه می‌رسد و در واقع سبب توسعه بیشتر این فرودگاه می‌شود.

 

عضو شورای شهر مشهد اضافه کرد: این فرودگاه باید به صورت کامل به خارج از شهر مشهد انتقال یابد و البته می‌توان در ابتدا پروازهای خارجی و حجاج به فرودگاه جدید انتقال داد و سپس تمام پروازها را به فرودگاه جدید منتقل کرد.





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باید به سرعت به خارج از شهر انتقال یابد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: